ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرقت گوشی در صدر زورگیری از تهرانی‌ها

| سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

سردار عباسعلی محمدیان گفت: سرقت تلفن همراه در صدر بیشترین زورگیری های شهر تهران است.
 سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و کیف قاپان تهران در جمع خبرنگاران گفت:بسیاری از سارقان و زورگیران پایتخت دارای سابقه کیفری و دستگیری هستند.
وی ادامه داد: بسیاری از خریداران تلفن های همراه سرقتی اتباع افغان هستند که این گوشی ها را به کشور خود می برند. البته تعداد زیادی از این افراد نیز در داخل کشور شناسایی و دستگیر می شوند.
رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه بیشتر زورگیری های پایتخت را سرقت تلفن همراه گران قیمت تشیک می دهد، افزود: شهروندان می توانند با رعایت ابتدایی ترین مسائل امنیتی و توجه به اطراف از سرقت تلفن همراه جلوگیری کنند. افراد وقتی با تلفن همراه صحبت می کنند باید حواسشان به اطراف و رفتار شهروندانی که در کنارشان قرار دارند، باشد .
به گزارش میزان،محمدیان در خصوص سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور پلیس گفت: اگر فردی با مراجعه به شما ادعا کرد مامور پلیس است و می خ۹واهد همراه او بروید از این کار خودداری کرده و ابتدا کارت شناسایی او را بررسی کنید. اگر هنوز هم شک داشتید می توانید با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و منتظر بمانید تا گشت پلیس سر برسد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس برای ورود به حریم خصوصی افراد و خانه ها علاوه بر کارت شناسایی باید حکم قضایی نیز داشته باشند.

  • ۹۵/۰۲/۱۴

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">