ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرمایه گذاری در مخابرات افزایش یافت

| سه شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به گذشت 18 ماه از زمان خصوصی سازی این شرکت گفت: سرمایه گذاری در این شرکت بعد از خصوصی سازی 20 درصد نسبت به میانگین قبل از آن افزایش یافت.

'صابر فیضی' روز سه شنبه در مراسم افتتاح 61 طرح مخابراتی استان یزد افزود: طی این مدت بیش از هزار و 100میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برخی در زمینه خصوصی سازی شرکت مخابرات شیطنت و مطلبی خلاف واقع بیان کردند گفت: بعد از گذشت 18 ماه از خصوصی سازی مطالب گفته شده این افراد برعکس از آب درآمده و خلاف آن ثابت شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: طرح مباحثی در خصوص اخراج کارکنان مخابرات، کاهش سرویس دهی، مشکلات کار و حقوق و مزایا از جمله شیطنتهای آنها بود.

فیضی با بیان اینکه بحث خصوصی سازی مخابرات بر اساس اصل 44 قانون اساسی صورت گرفته و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود گفت: بعد از گذشته 18 ماه ثابت شد که خصوصی سازی مخابرات الگوی جدیدی برای خصوصی سازی سایر بخشها است.

وی ادامه داد: بعد از خصوصی سازی مخابرات نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم بلکه به زودی فراخوان استخدام جدید نیز اعلام خواهیم نمود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همکاری و تعامل مخابرات با سایر دستگاهها را از سیاستهای این شرکت مخابرات اعلام و بیان کرد: این تعامل بعد از خصوصی سازی افزایش یافت.

وی مشتری مداری را نیز از سیاستهای شرکت مخابرات ایران برشمرد و اضافه کرد: سیاست ما این است که نگذاریم مشتری به سراغمان بیاید بلکه ما به سراغ مشتری برویم و در این راستا به زودی گروههای بازاریابی در کشور فعال خواهند شد.

فیضی همچنین گفت: در بحث ارتباطات روستایی پیشتر شرکت مخابرات وارد عمل می شد اما این کار بعد از خصوصی سازی به 'شرکت فن آوا' واگذار شده لذا ما نمی توانیم به این بخش وارد شویم.

  • ۹۰/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">