ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همان طور که طی چند هفته اخیر گفته شد، فروش جهانی گوشی هوشمند آیفون طی یک دهه گذشته به کمترین میزان خود رسیده است و اپل به دنبال آن است با ارایه خدمات ویژه و منحصر به‌فرد، محبوبیت مدل بعدی این گوشی را افزایش دهد.

موبنا – شرکت اپل به این نتیجه رسیده است که اگر بودجه مرکز تحقیق و توسعه (R&D) خود را افزایش دهد و در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری کند، از این طریق می‌تواند محبوبیت آیفون بعدی را افزایش دهد.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، بودجه مرکز تحقیق و توسعه اپل برای سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۱۰ میلیارد دلار برآورد شده است. برای مقایسه بهتر می‌توان به این مسئله اشاره کرد که اپل در سال ۲۰۱۲ میلادی در مرکز تحقیق و توسعه خود ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرد.

تئوری اصلی این است که اپل به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند تا بتواند شکل ظاهری و امکانات داخلی آیفون بعدی را به بهترین شکل ارتقا دهد. زیرا تجربه چند ماه گذشته نشان داد به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل کنونی گوشی هوشمند آیفون درد چندانی را از شرکت اپل دوا نمی‌کند و می‌بایست روش‌های دیگر به کار گرفته شود.

البته اپل برای بهبود وضعیت خود پروژه‌های دیگری هم در دست گرفته است. بر اساس آخرین شایعات گفته می‌شود که این شرکت در حال ساخت خودروی هوشمند است و به صورت همزمان پروژه‌ای را در حوزه واقعیت مجازی پیش می‌برد.

  • ۹۵/۰۲/۲۶

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">