ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرویس دهی مخابرات سه برابر می شود

| سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تلاش متخصصان و مهندسان کشور، 90 درصد دستگاه‌های مورد نیاز مخابرات در داخل تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صابر فیضی در مراسم بهره‌برداری از 200 طرح مخابراتی در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ایران اسلامی در بخش مخابرات و تلفن به پیشرفت‌های خوب و قابل توجهی دست یافته است.

وی گفت: قبل از انقلاب 850 هزار شماره‌ی تلفن ثابت در کشور فعالیت داشت که این رقم به 23 میلیون و 500 هزار شماره رسیده است.

فیضی افزود: فقط 312 روستای‌کشور پیش از انقلاب دارای تلفن‌ بود اما هم اکنون 53 هزار روستا در کشور دارای تلفن ثابت هستند.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ی چهارم توسعه، مخابرات مکلف است 75 درصد روستاهای بالای 250 نفر جمعیت را تحت پوشش ببرد که شرکت مخابرات جلوتر از برنامه قدم برداشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده این برنامه تحقق یافته و تمام روستاهای کشور دارای تلفن ثابت شوند.

فیضی با اشاره به‌این مطلب که شرکت مخابرات از منابع عمومی دولت استفاده نمی‌کند، پیش‌بینی کرد که در صورت خصوصی شدن شرکت مخابرات خدمات‌رسانی به مردم تا سه برابر فعلی افزایش یابد.

  • ۸۶/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">