ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعیدی: دستاورد‌های IT نتیجه تلاش جمعی بود

| سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۸۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور با تاکید بر وحدت اعضا تصریح کرد: ‌دستاورد‌هایی که در حوزه فن‌آوری اطلاعات و صنف رایانه به‌دست آمده، نتیجه‌ی تلاش جمعی در کشور بوده است.

به گزارش (ایسنا)، امیرحسین سعیدی گفت: ‌سازمان نظام صنفی رایانه‌یی، یک نهاد مردمی است و نهادهای مردمی در کشورهای متمدن و پیشرفته نقش مهمی دارند و به خاطر ارتباط و تعامل بین دولت و بخش خصوصی، معنا پیدا می‌کنند.

وی سازمان نظام صنفی رایانه‌یی را دستاورد حرفه‌یی بزرگی دانست و ابراز کرد:‌ علی‌رغم مخالفت‌هایی که در ابتدای شکل‌گیری این نهاد مردمی وجود داشت، عده‌ی کثیری نیز از آن استقبال کرده و از همان آغاز فعالیت، این نهاد به سرعت در 15 استان کشور شکل گرفت.

سعیدی مهم‌ترین دستاورد سازمان را دفاع از حقوق و جایگاه صنف رایانه و مرتفع کردن بخشی از مطالبات عنوان کرد و افزود: ممانعت از اجرای بخشنامه انجام خریدها از طریق وزارت ICT در جهت جلوگیری از نابودی صنف و جلوگیری از اخذ 15 میلیارد مالیات از کاربران اینترنت به‌عنوان تجمیع مالیات‌ها از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌یی با هدف ایجاد مامن و پناهگاهی برای فعالان این صنف شکل گرفت و هم‌اکنون قریب به 4 هزار عضو فعال دارد و زمینه‌ای فراهم شده که اگر در یکی از استان‌های کشوری به عضوی ظلمی شود، مجموعه صنف در استان‌های دیگر، حساسیت خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد:‌ فلسفه‌ی وجودی سازمان ارتباط تنگاتنگ با بخش خصوصی و دولت است و باید حداکثر توان خود را برای قدرتمند ساختن سازمان به‌کار بگیریم تا ضمن تثبیت سازمان در کل کشور در دور توسعه‌ی قدم‌های بلندی برداریم.

سعیدی که در دومین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان یزد سخن می‌گفت، در پایان با اشاره به تلاش سه ساله اعضای نظام صنفی رایانه در استان‌های کشور، ابراز خرسندی کرد و گفت: حداقل صنف رایانه با فعالیت‌هایی که در کشور انجام داد به‌عنوان الگو به دیگر صنوف نشان داد که جایگاه و ظرفیت صنف خود را یافته و در احقاق حقوق خود تلاش خواهد کرد.

  • ۸۷/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">