ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه کشور از مرز 37 درصد عبور کرد و به این ترتیب برنامه مصوب پنج ساله چهارم در این بخش محقق شده است.

محمد سلیمانی در گفت وگو با فارس اظهارداشت: با واگذاری های جدید توسط اپراتور " همراه اول " تعداد سیم کارتهای واگذاری به مشتریان توسط اپراتور اول از مرز 21 میلیون شماره گذشت و بدین ترتیب تعداد تلفن های همراه کشور به حدود 27 میلیون سیم کارت می‌رسد.

وی گفت: با رسیدن به این تعداد شماره تلفن همراه و افزایش ضریب نفوذ در گذر از نیمه اول برنامه پنج ساله چهارم توسعه، اهداف پیش بینی شده در بخش تلفن همراه کشور انجام شده تلقی می‌شود.

وزیر ارتباطات با تاکید بر این نکته هدف اصلی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات را رسیدن به ضریب نفوذ 50 درصد در بخش تلفن همراه است، افزود: اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و تالیا در این رابطه تلاشهای خوبی را انجام می‌دهند.

سلیمانی در بخشی دیگر از این گفت و گو خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر و قابل توجه بخش خصوصی در ارائه اینترنت پرسرعت و وای مکس در کشور شد و تصریح کرد: وزارت ارتباطات حدود 400 میلیارد ریال وام به بخش ارتباطات بصورت وام به فعالان این بخش اعطا کرده است.

  • ۸۶/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">