ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir - سمینار هم اندیشی ملی مشارکت در همایش اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی منطقه آسیا و اقیانوسیه که قرار بود تا ساعت 45/16 امروز ادامه یابد نیمه کاره ماند.

بر اساس این گزارش این سمینار به علت عدم حضور و استقبال کارشناسان به جای ساعت برنامه ریزی شده و مقرر(45/16)در ساعت 30/13 به کار خود پایان داد. این سمینار در شرایطی برگزار شد که صبح امروز کار خود را با حضور قریب به 50 نفر آغاز کرد که تا قبل از ظهر این تعداد به حدود بیست نفر کاهش یافت.

به این ترتیب ادامه این نشست که شامل موضوعاتی همچون بیان نظرات NGO های ایرانی ، مرور چارچوب و معرفی کارگاه Rural ICT ، مرور چارچوب و معرفی کارگاه جامعه اطلاعاتی ، مرور چارچوب و معرفی کارگاه internet governanceبرگزار نشد. اگرچه این موضوع موجب گلایه حضار و برگزارکنندگان این سمینار شد که چرا با وجود اهمیت موضوع و پیگیری های انجام شده برای برگزاری نشست منطقه ای تهران کارشناسان و مسوولان استقبال شایسته ای به عمل نیاوردند.

بر اساس این گزارش در نشست مذکور از حدود 150 نفر از کارشناسان و مسوولان از جمله افراد حاضر در فاز اول اجلاس WSIS دعوت به عمل آمده بود که یک سوم این تعداد نیز در این جلسه حاضر نشدند.

برخی از حضار نیز اطلاع رسانی ضعیف در این خصوص را عامل نحوه برگزاری نا مناسب این نشست عنوان کردند.

  • ۸۴/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">