ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهام همراه اول در فرابورس پذیرش می شود

| شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سهام همراه اول به دلیل کاهش اثر آن بر شاخص بورس در فرابورس پذیرش می‌شود.

'علی صالح آبادی' روز ‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تا زمانی که بورس همراه اول را پذیرش نکند در فرابورس باقی خواهد ماند.

وی اظهار داشت: هرچند همراه اول هنوز درخواستی برای پذیرش در فرابورس ارایه نکرده است اما اگر در فرابورس هم پذیرش شود روی شاخص بورس تاثیری نخواهد داشت و تنها جزیی از دارایی مخابرات محسوب خواهد ‌شد.

وی تصریح کرد برهمین اساس با ورود همراه اول به فرابورس سهام این شرکت معاملات خود و سهام مخابرات نیز در بورس معاملات خود را خواهد داشت کمااینکه شرکت هایی که پرتفوی آنها بورسی است نیز هم اکنون در این بازار وجود دارد.

صالح آبادی گفت: ورود همراه اول به فرابورس سهامداران اخابر را با مشکلی مواجه نمی‌کند و پرتفوی آن نیز شفاف تر می‌شود.

برهمین اساس 'محمد آرام' مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امین نیز از قطعی بودن واگذاری سهام همراه اول تا پایان سال جاری خبر داده و گفته بود، ارزش گذاری شرکت همراه اول برای عرضه اولیه و 10 درصد سهام آن ابتدا در فرابورس و سپس در بورس نهایی شده و پیشنهاد داده‌ایم همایشی هم برای فعالان بازار سرمایه برگزار شود. این شرکت با 38 میلیون مشترک هم اکنون در حوزه انتقال صدا فعال است اما برنامه‌های جدی برای فعالیت در بخش‌های متنی و مولتی مدیا دارد.

  • ۸۹/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">