ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهام «همراه اول» مستقل به بورس می رود

| يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از ورود همراه اول به بورس در سال آینده خبر داد و گفت: سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران تصمیم گرفتند قسمتی از سهام همراه اول را که پر ارزش‌ترین شرکت از نظر سود است برای کشف قیمت وارد بورس کنند.

فناوران - وحید صدوقی با بیان این مطلب گفت: تا 6 ماه آینده این موضوع نهایی می‌شود و سهام شرکت ارتباطات سیار ایران به بورس می‌رود.

وی که در عین حال عضو هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران نیز است، علت این تصمیم سهامداران را شفاف‌سازی ارزش سهام شرکت ارتباطات سیار در بورس اعلام کرد.

شرکت ارتباطات سیار ایران به همراه 30 شرکت استانی در قالب شرکت مخابرات ایران، مهر ماه سال 88 با عرضه در بورس به شرکت خصوصی سهامی عام تبدیل شد.
همراه اول وایمکس می‌دهد

صدوقی همچنین از خرید 40 درصد سهام اپراتور سراسری وایمکس شرکت مبین نت و ورود شرکت مخابرات به عرصه سرویس‌های اینترنت پرسرعت بی سیم (وایمکس) خبر داد و گفت: خرید سهام اپراتور وایمکس مبین نت تا دو هفته آینده نهایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مخابرات درصدد ورود به عرصه اینترنت پرسرعت بی‌سیم است، گفت: همراه اول به زودی و با تصویب هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران 40 درصد سهام اپراتور وایمکس مبین نت را خریداری می‌کند که با این خرید سهام، همکاری شرکت مخابرات ایران با این اپراتور برای ارایه سرویس وایمکس آغاز می‌شود.

وی گفت: خرید سهام اپراتور وایمکس تا دو هفته آینده در مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران نهایی می‌شود و همراه اول می‌تواند به مشترکانش این سرویس را نیز ارایه دهد.

  • ۸۹/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">