ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سود 271 میلیارد تومانی دولت از مخابرات

| شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

نائب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از سود 271 میلیارد تومانی دولت از محل 20 درصد سهام شرکت در اثر واگذاری مخابرات به بخش خصوصی در بورس خبر داد.

مصطفی سید هاشمی در حاشیه مراسم بهره بردارای از 469 پروژه مخابراتی در خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: اولین مجمع بزرگترین شرکتهای بورس در 18 اردیبهشت ماه تشکیل شد و دولت از محل 22.5 درصد مالیات مبلغ 452 میلیارد تومان و همچنین از پرداخت قسط اول 492 میلیارد تومان پول جذب کرد.

نائب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران واگذاری مخابرات به بخش خصوصی در راستای اصل 44 را بزرگترین اتفاق بورس دانست و گفت: در ارزیابی های بورس 16 میلیارد دلار قیمت برای مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت بعد از شرکت نفت در کشور لحاظ شد.

وی با اشاره به شعار جهانی مخابرات با عنوان شهر بهتر زندگی بهتر با فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود: در حال حاضر جهان به سمت توسعه ارتباط گام بی می دارد که در این میان گسترش فناوریهای ارتباطات در راستای افزایش خدمات امری ضروری است.

  • ۸۹/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">