ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیمکارت های دائمی ارزان می شوند

| شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۸۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۱ نظر

فروشندگان بازار، از پیش بینی کاهش بهای انواع سیمکارت های دائمی تا سقف 10 هزار تومان طی هفته جاری در بازار آزاد سیمکارت خبر دادند.

"وحید نصیب پور" در گفت وگو با موبنا اظهار داشت: بهای بالای سیمکارت های صفر و کارکرده دائمی همراه اول باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید این نوع سمیکارت ها نداشته باشند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد خریداران سیمکارت دائمی به طور چشمگیری کاهش یافته است که بر همین اساس بازار این نوع سیمکارت ها به سردی سپری می شود.

این فعال بازار تصریح کرد: سیمکارت های ارزان قیمت اعتباری که از پنج هزار تومان شروع می شود و به 30 هزار تومان می رسد، بیشترین میزان فروش در بازار را به خود اختصاص داده اند.

در همین حال یکی دیگر از فعالان این حوزه در مرکز تهران معتقد است که امیدی به رونق بازار سیمکارت دائمی نیست چرا که بازار این کالای ارتباطی اشباع شده است.

"کیوان شهابی" افزود: در حاضر بهای تمامی سیمکارت های دائمی همراه اول از سال گذشته تا کنون با کمترین نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

وی گفت: از این رو پیش بینی می شود فروشندگان برای فروش بهتر انواع سیمکارت های دائمی را با کاهش قیمت در بازار عرضه کنند.

میانگین بهای انواع سیمکارت های دائمی و اعتباری در بازار امروز ( شنبه) تهران به شرح زیر است:

سیمکارت کارکرده کد "1" همراه اول نیزکه از قدیمی ترین کدهای این اپراتور به شمار می آید با متوسط بهای 570هزار تومان در بازار امروز در اختیار مشتریان قرار گرفت.

البته شماره های رند و مرتب این کد با قیمت های بالاتر و تا سقف 900 هزار تومان نیز عرضه می شود.

سیمکارت های صفر همراه اول با کد های "2" ،"3" و "4" هم به ترتیب به بهای تقریبی 640، 570و 405 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.

همچنین سیمکارت های صفر کدهای "5"،"6"،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 385، 365 ، 345 و 305 هزار تومان فروخته می شوند.

سیمکارت های کارکرده کدهای "2"،"3"،"4"،"5"،"6،"7" و "8" نیز به ترتیب با حدود قیمت 385، 320، 265، 250، 240 ، 220 و 210 هزار تومان به فروش می رسند.

قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.

  • ۸۹/۰۹/۱۳

نظرات  (۱)

دوروغه! من امروز با 0219990 تماس گرفتم گفتن شلیعست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">