ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم‎کارت‌فروشی به نفع الکامپ نیست

| شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

سیدمهدی میرمهدی رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در ارزیابی خود از نمایشگاه الکامپ گفت:تنها ایراد نمایشگاه امسال حضور بیش از حد بازدیدکنندگان غیرتخصصی بود که این را با مجری نمایشگاه در میان گذاشتیم.
میرمهدی گفت: اکثر این بازدیدکنندگان عام و غیرتخصصی به خاطر خدماتی که اپراتورهای موبایل ارایه می‎دهند به نمایشگاه می‎آیند و این ازدحام جمعیت و به خصوص ترافیک و نبود جای پارک ماشین مانع از بازدید متخصصان از نمایشگاه می‎شود.
وی با تاکید بر اینکه برگزارکنندگان نمایشگاه برای سال‎های آتی باید فکری برای حل این معضل کنند، افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند و هرسال شاهد هجوم مردم برای گرفتن سیم کارت و غیره باشیم قطعا ماهیت اصلی الکامپ زیر سوال می‎رود.
به گزارش فناوران میرمهدی همچنین ادامه داد: یکی دیگر از مسایلی که باید برگزارکنندگان الکامپ به آن توجه داشته باشند، تفکیک رسته‏های مختلف فناوری اطلاعات است تا بازدیدکننده دچار سردرگمی نشود. بهتر است نرم فزاری‎ها و سخت افزاری‎ها در سالن‏های مجزا باشند.
وی در مورد ادغام الکامپ و تلکام نیز گفت: به اعتقاد من ادغام به هیچ وجه کار درستی نیست زیرا وزنه الکامپ بسیار بالاست و شرکت‏های فناوری اطلاعات با افزایش سطح کیفی الکامپ در سال‎های آتی کل فضای نمایشگاه را خواهند گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">