ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیئت مدیره شرکت تامین تله‌کام گفت: مشترکان اپراتور سوم می‌توانند با گوشی‌های ساده و معمولی نیز از خدمات پایه تلفن همراه مانند مکالمه و پیامک استفاده کنند.

مهدی افراسیابی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه اپراتور سوم سرویس‌های نسل 3 را به مشترکان خود ارائه خواهد داد، اظهار داشت: استفاده از سرویس‌‌های فناوری نسل 3 نیازمند داشتن گوشی‌هایی با قابلیت پشتیبانی از این فناوری است.

وی ادامه داد: علیرغم ارائه سرویس‌های نسل 3 بر روی سیم کارت‌های این اپراتور، ممکن است برخی از مشترکان این اپراتور بنابر شرایط یا برحسب سلیقه مایل به استفاده از انواع سرویس‌های این نسل نباشند و تنها از ‌خدمات ساده و پایه تلفن همراه استفاده کنند.

این عضو هیئت مدیره تامین تله‌کام افزود: این دسته از مشترکان برای استفاده از سیم‌کارت‌های اپراتور سوم نیاز به گوشی‌های پشتیبانی کننده نسل ندارند و می‌توانند با گوشی‌های ساده و معمولی نیز خدمات پایه مانند «مکالمه» و «پیامک» این اپراتور استفاده کنند.

به گزارش فارس، سومین اپراتور تلفن همراه کشور در حالی پروانه فعالیت خود را از رگولاتوری اخذ کرده که از امکان ارائه سرویس‌های مبتنی بر فناوری نسل 3 نسبت به دو اپراتور فعلی تلفن همراه کشور برخوردار است.

بنابراین گزارش، برقراری مکالمه تصویری و امکان استفاده از سرویس‌های اینترنتی با سرعت بالا از جمله امکانات اپراتور سوم است.

  • ۸۹/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">