ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت تالیا " با" تالیا کارت" متفاوت است

| دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ | ۱ نظر

سیم کارت تالیا با تالیا کارت ( کارت شارژ) متفاوت است، ضمن اینکه با توجه به مشترک بودن رنگ کارتها، نباید رنگ کارت ها وجه تمایز سیم کارت با کارت شارژ محسوب شود.

به گزارش روابط عمومی تالیا، با توجه به اینکه، "تالیا کارت"های ‪۱۰۰‬، ۲۰۰و ‪۴۰۰‬هزار ریالی برای شارژ سیم کارتهای تالیا به ‌میزان نامحدود تولید و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد ولی ممکن است برخی افراد سود جو در بازار آزاد کارتهای شارژ ثانویه را بجای سیم کارت تالیا به برخی شهروندان بفروشند.

بر این اساس کارتهای شارژ تالیا( تالیا کارت) که به رنگهای قرمز، آبی و زرد با اعتبار ‪۳۰، ۷۰ و ۱۵۰ ‪ ‬روزه صادر شده‌اند، ارزش مستقل نداشته و با احتساب مالیات و عوارض قانونی که براساس مصوبه شورای محترم اقتصاد محاسبه شده، نباید به ترتیب بیشتراز۱۰۶،۲۱۲ و ۴۲۴‬ ‪ ‬هزار ریال عرضه شود.

ضمنا هرگونه واگذاری سیم کارت تالیا به شخص ثالث نیز تنها در نمایندگیهای رسمی تالیا مجاز است که نحوه و شرایط آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

با توجه به ماده3 توافقنامه ای که میان مشترک و نمایندگی شبکه تلفن همراه تالیا به هنگام تحویل سیم کارت مبادله می‌شود، مسوولیت هرگونه سواستفاده از سیم کارت تالیا به‌عهده مشترک مربوطه است.

سیم کارت های تالیا به‌قیمت اولیه ‪ ۲۰۰‬هزار ریال به‌همراه ‪ ۲۰۰‬هزار ریال اعتبار اولیه و ‪ ۵۲‬هزار ریال مالیات و عوارض در مجموع به بهای ‪ ۴۵۲‬هزار ریال در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

تالیا درصدد است جهت افزایش رفاه حال متقاضیان و دسترسی سریعتر آنان به مراکز توزیع سیم کارت ، مراکز توزیع سیم کارت تالیا را تا پایان ماه جاری به هفت مرکز افزایش خواهد یافت.

هم اکنون افرادی که نام خانوادگی آنان با حرف"‌ ظ " و " گ " آغاز میشود تا پایان هفته جاری و افرادی که نام خانوادگی آنان با حرف " م " آغاز میشود از اوایل هفته آینده می توانند با دردست داشتن فیش بانکی 452 هزار ریالی ، اصل برگ ثبت نام پستی ، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت شناسایی معتبر با مراجعه به مراکز مجاز توزیع تالیا سیم کارت خود را دریافت کنند.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا قرار است تا پایان سال جاری نزدیک به دو میلیون شماره سیم کارت در سراسر کشور دایر کند.

  • ۸۴/۰۳/۱۶

نظرات  (۱)

خیای عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">