ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه سیم‌کارت‌های دائمی غیر فعال جزو مشترکان فعال اپراتورها حساب می‌شود، گفت:‌ همراه اول حداقل یک‌ میلیون تا رسیدن به سقف مشترک فاصله دارد.

حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تعداد مشترکان فعال اپراتور اول گفت: سقف تعداد مشترکان همراه اول 38 میلیون مشترک است که تعداد مشترکان هنوز به این عدد نرسیده است.

وی ادامه داد: به اپراتورها نیز اعلام کرده‌ایم که مشترکان post-paid ( دائمی) را به صورت HLR و جزو مشترکان فعال حساب می‌کنیم؛ یعنی هر کس که سیم‌کارت داشته باشد، خواه از سیم‌کارت استفاده کند یا استفاده نکند به صورت ثابت جزو مشترکان فعال محاسبه می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: در خصوص سیم‌کارت‌های pre-paid (اعتباری) هرآنچه در VLR فعال باشد را محاسبه می‌کنیم؛ یعنی تنها سیم‌کارت‌هایی که فعال باشند محاسبه می‌‌شوند.

رضوانی تأکید کرد: در حال حاضر مجموع تعداد مشترکان دائمی و اعتباری فعال همراه اول به 38 میلیون نرسیده و حدوداً یک تا 2 میلیون تا رسیدن به سقف مشترک برای این اپراتور باقی مانده است.

وی در خصوص اینکه مسئولان همراه اول، خود را اپراتوری با بزرگی 38 میلیون مشترک می‌نامند، تاکید کرد: حتی اپراتورها نیز به دقت رگولاتوری از تعداد دقیق مشترکان خود اطلاع ندارند.

  • ۸۹/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">