ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت دیتا بابت افت سرویس خسارت می دهد

| چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۴، ۰۹:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات داده‌ها، از اول مرداد تمام سرویسهای شبکه و خدمات خود را همراه با " توافقنامه سطح خدمات " (‪ (Service Level Agreement‬به متقاضیان ارایه می‌کند.

شرکت ارتباطات داده‌ها یکی از چهار شرکت مادر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به فعالیت در امور دیتا و شبکه می‌پردازد.

مدیرکل امور مشترکین شرکت ارتباطات داده‌ها روز سه‌شنبه بااعلام این خبر به ایرنا گفت:در توافقنامه سطح خدمات، پیش بینی شده است که درصورت تخطی شرکت ارتباطات داده‌ها از سطح سرویس توافق شده در هر قراردادی، این شرکت مبلغی را به عنوان " جریمه " به طرف قرارداد بپردازد.

" ساسان جباری ایزدی " افزود: توافقنامه سطح خدمات با هر قرارداد منعقد شده بین شرکت ارتباطات داده‌ها و متقاضیان مبادله می‌شود.

وی خدماتی را که همراه با قرارداد آنها، " توافقنامه سطح خدمات" ارایه می‌شود را " اینترنت "،"اینترانت"،"شبکه‌های مجازی خصوصی"، "خدمات نقطه به نقطه" و "نقطه به چند نقطه" دانست.

به گفته وی، در توافقنامه،سطح خدمات به ازای مدت زمانی که شرکت ارتباطات داده‌ها در ارایه خدمات تخطی و کوتاهی کند جرایمی متناسب با آنها تعریف شده که این شرکت موظف به پرداخت آنها به طرفین قرارداد است.

جباری بیان داشت:اگر در زمانهایی که برای ارایه سرویس در نظر گرفته شده اختلال یا تخطی پیش آید شرکت ارتباطات داده‌ها نه تنها هزینه مدت زمان تخطی را دریافت نمی‌کند بلکه جریمه حاصل از این تخطی را نیز به طرف قرارداد می‌پردازد.

وی تعیین میزان جریمه‌ها را مطابق با جدولهای موجود در توافقنامه سطح خدمات دانست.

وی تصریح کرد:در توافقنامه سطح خدمات به مسایل مربوط به نحوه رسیدگی به مشکلات دریافت‌کنندگان خدمات شرکت ارتباطات داده‌ها نیز اشاره شده است.

مدیرکل امور مشترکین شرکت ارتباطات دادها گفت: توافقنامه سطح خدمات از ابتدای مردادماه به تمام قراردادهای جدید، ضمیمه شده و برای متقاضیانی که قبلا قرارداد داشته‌اند، نیز ارسال خواهد شد.

  • ۸۴/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">