ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت زیرساخت سازمان دیجیتال می‌شود

| چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات زیرساخت حرکت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور را آغاز کرد.

به گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه «تبیین الزامات، تدوین نقشه راه و طراحی الگوی حرکت شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور» با همکاری گروه خدمات و محتوای الکترونیکی پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست تدوین است.

انجام این پروژه در ۵ فاز برنامه‌ریزی شده که فاز اول تدوین برنامه مدیریت پروژه و چهار فاز بعدی که بخش‌های اصلی پروژه را در برمی‌گیرند، شامل تدوین نقشه‌راه و الگوی تحول دیجیتال چارچوب مدیریت نوآوری، طراحی سامانه داشبورد مدیریتی شرکت زیرساخت و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط می‌شود.

با توجه به سرعت تغییرات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین نیاز به ایجاد چابکی در روند برنامه‌ریزی و نقش‌آفرینی در این حوزه، با اجرای این پروژه انتظار می‌رود موانع و چالش‌های پیش‌روی تحقق سازمان دیجیتال مانند درک مفهوم تحول دیجیتال، رهبری و حکمرانی دیجیتال، فرهنگ دیجیتال، مهارت و استعداد دیجیتال، شناسایی شده و با برنامه‌ای مدون و منسجم، نقشه‌راه حرکت به سوی آن تدوین شود.

با اجرای موفق این پروژه انتظار می‌رود مسیر ارتقا وضعیت فعلی شرکت ارتباطات زیرساخت برای گذار به سازمان دیجیتال و نوآور ترسیم شده و فرآیند تصمیم‌گیری و سطح دانش در خصوص موضوعات مرتبط با سازمان دیجیتال و نوآور در شرکت ارتباطات زیرساخت ارتقا یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">