ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر اداره نظارت برناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه‌ای خطاب به کلیه شرکت‌ های بورسی اعلام کرد: باتوجه به لزوم داشتن توکن امضای دیجیتال برای ورود به سامانه کدال، ضروری است آن‌دسته از شرکت‌هایی که تاکنون توکن خود را دریافت نکرده‌اند طبق شرایط اعلامی برای دریافت آن اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، "امیرحمزه مالمیر" گفت: توکن تعدادی از شرکت‌ها صادر و در سازمان موجود است که متأسفانه علیرغم پیگیری ‌های انجام‌شده تاکنون برای دریافت توکن اقدامی نشده است.

وی گفت: اشخاصی که برای آنها توکن صادر شده است ‌باید یا شخصاً مراجعه و با ارائه کارت ملی خود توکن را دریافت کنند و یا ‌باید یک نفر نماینده با سربرگ شرکت جهت دریافت توکن معرفی کنند که نماینده معرفی شده در زمان مراجعه، علاوه بر لزوم همراه داشتن معرفی‌نامه، ‌باید کارت ملی خود و شخصی که برای وی توکن صادر شده است را به‌همراه داشته باشد.

مالمیر افزود: اشخاصی که تاکنون توکن دریافت نکرده‌اند می‌بایست تا اطلاع ثانوی مدارک مورد نیاز را تهیه و شخصاً به نشانی خیابان کارگر شمالی بالاتر از بلوار کشاورز روبروی پارک لاله ساختمان شماره 240 معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی طبقه پنجم مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دفتر ثبت‌نام گواهی الکترونیکی مراجعه کنند.

وی در پایان اطلاعیه خود آورده است: با توجه به‌هماهنگی‌های انجام‌شده با معاونت برنامه ‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی، بزودی شرکت مدیریت فن‌آوری بورس تهران بعنوان دفتر ثبت‌نام گواهی الکترونیکی بازار سرمایه مجوز لازم را اخذ خواهد کرد که پس از اخذ مجوز، مجدداً اطلاع رسانی در خصوص نحوه درخواست صدور گواهی امضای دیجیتال صورت خواهد گرفت.

اسامی شرکت‌هایی که توکن دریافت نکرده‌اند به همراه مدارک مورد نیاز در این بخش قابل مشاهده است.

  • ۸۸/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">