ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شماره جدید تلفن همراه منتشر شد

| يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

شصت و سومین شماره از ماهنامه تلفن‌همراه منتشر شد. پرونده ماه این شماره به بررسی تشعشعات تلفن‌همراه و معضلات آن اختصاص یافته است. این شماره از ماهنامه نیز همچون شماره‌های پیشین آن به بخش‌هایی همچون معرفی اپراتورها، پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران، بدترین گوشی‌های ماه، گوشی‌های پرفروش ماه مه، اخبار داخلی، اخبار خواندنی، پیامک و.... تقسیم شده است.

در این شماره از ماهنامه در بخش زیر بم خوانندگان می‌توانند با ویژگی گوشی‌های nokia c5، sony ericsson Aspen، samsung Galaxy I5800، htc Desire آشنا شوید. همچنین اگر به فکر خرید یک گوشی نو هستید بهتر است از بخش راهنمای خرید این ماهنامه استفاده کنید در این قسمت می‌توانید با انواع گوشی‌های موجود در بازار همراه با ویژگی، قیمت، گارانتی و ....آن آشنا شوید.

تعمیرات یکی از جالب‌ترین بخش‌های این ماهنامه نیز به تعمیر مختصر گوشی nokia مدل 6720 اختصاص یافته است. فرمت گوشیHTC Smart، گزارش تصویری از فروش آی‌فون 4، طنز، تغذیه اس‌ام‌اس از سفره بزرگان و... نیز از دیگر بخش‌های این ماهنامه است.

شصت و سومین شماره از ماهنامه تلفن‌همراه در حال حاضر با قیمت 2 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است

  • ۸۹/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">