ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شناسایی ۲۰ گروه معاند توسط پلیس فتا

| دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در ادامه نهمین نشست خود با اصحاب رسانه به ارائه آماری در خصوص عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: در ایام نوروز این پلیس بیش از 18 تن کشف مواد مخدر داشته است که افزایش 12 درصدی را شاهدیم.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: کاهش 11.5 درصد جرایم جنایی، کاهش 18.5 درصدی قتل و افزایش 10 درصدی کشفیات قتل از دیگر آمار عملکرد پلیس آگاهی است.

معاون اجتماعی ناجا در خصوص عملکرد پلیس فتا اظهار کرد: رصد و شناسایی 20 گروه معاند و کلاهبردار در شبکه‌های اجتماعی از جمله فعالیت این پلیس است؛ همچنین دستگیری فردی که با کانال جعلی به اسم پلیس فتا اقدام به اخاذی می‌کرد و همچنین دستگیری کلاهبردار فیشینگی از یکی از بانکهای کشور از دیگر اقدامات پلیس فتاست.

به گزارش فارس معاون اجتماعی ناجا به 8 هزار و 288 تماس با سامانه 197 اشاره و تصریح کرد: بیش از 90 درصد تماس‌ها، تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس بود و بخشی هم گله‌مندی از ترافیک سنگین 12 و 13 فروردین؛ البته باید ذکر شود که ساماندهی ترافیک فقط به ناجا مربوط نیست.

  • ۹۵/۰۱/۱۶

پلیس

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">