ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شناسایی 300 نقطه کور در تهران

| جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۸۹، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شرکت ارتباطات سیار از شناسایی 300نقطه کور در تهران خبر داد و اعلام کرد: تا چندی دیگر مشکل آنتن دهی تلفن همراه در تهران برطرف می شود.

حسن رضوی درگفت وگو با موبنا افزود: نقاط کور در تهران شناسایی و در حال برطرف شدن است ولی با تغییراتی که بوجود می آید نقاط کور دیگری شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر سه هزار آنتن BTS در تهران نصب شده،از بهره برداری 200 آنتن جدید خبر داد وگفت: با راه اندازی این آنتن ها اختلالات مکالمات در تهران مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه پوشش شبکه همراه اول در بزرگراههای تهران کامل شده، اظهار داشت: قطعی های شبکه همراه اول در این مناطق به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

رضوی به فرایند بهینه سازی اشاره کرد و گفت: بهینه سازی یک فرایند همیشگی و دائمی است و تا زمانی که ما مشترک داریم باید شبکه را بهینه نگهداریم.

اپراتور اول در حدود 35 میلیون سیمکارت در سراسر کشورواگذار کرده است که مشترکان سیمکارت اعتباری بخش اعظم مشترکان این اپراتور راتشکیل می دهد.

  • ۸۹/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">