ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس شورای رقابت گفت: پس از تدوین فرمول کلی تعیین تعرفه‌های مخابراتی، مشکل نبود آمار در تعیین پارامترهای فرمول تاخیر ایجاد کرد؛ اما با راه‌حل‌هایی ظرف 10 روز آینده، پارامترهای فرمول مشخص خواهد شد.

جمشید پژویان در گفت‌وگو با فارس‌، اظهار داشت: صورت کلی فرمول تعیین تعرفه مخابراتی تدوین و پیش از آغاز سال 90 به مخابرات ابلاغ شده است.

رئیس شورای ملی رقابت ادامه داد: پس از آن اطلاعاتی از مخابرات خواسته شد که مخابرات با کمک و مشارکت در این کار، جزئیات خواسته شده را به شورای رقابت ارائه کرده است.

پ‍ژویان تصریح کرد: در حال حاضر جزئیات (تعیین پارامترهای فرمول) تقریباً در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه مشکل آمار و اطلاعات، در کشور، این کار را اندکی به تاخیر انداخته، اظهار داشت: ما برای این کار راه‌حل‌هایی پیدا کرده‌ایم که ظرف یک هفته تا 10 روز آینده، پارامترهای فرمول تعیین تعرفه‌ها آماده خواهد شد.

به گزارش فارس، شورای رقابت فرمولی کلی را در خصوص نحوه قیمت‌ گذاری تعرفه های مخابراتی به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرده که این فرمول از فاکتورهای قیمت سال، (+-) کیفیت، (+-)بهره‌وری، (+-) سود مورد انتظار در هر سال و (+-) تورم سالیانه، تشکیل شده است.

به گفته مصطفی سید هاشمی، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، پس از ابلاغ این فرمول، باید ضریب‌ها و مولفه‌های موثر در فرمول نیز توسط شورای رقابت تعیین شود که بر آن اساس قیمت نهایی تعرفه‌های مخابراتی محاسبه گردد و بنا بر این هم‌اکنون مخابرات منتظر ابلاغ این پارامترها است.

  • ۹۰/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">