ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای رقابت معامله مخابرات را تایید کرد

| سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان بورس با تبیین مهمترین نکات قانون جدید، از قطعیت معامله بلوک 51 درصدی مخابرات در شورای رقابت، بکارگیری حق تقدم بانک مسکن در فرابورس، 4راهکار برای بازگشت تعادل قیمت آهن آلات و ابلاغ آیین‌‌نامه جدید سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد.

صالح‌آبادی در ادامه اظهارات خود به چند خبر از جمله رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری بورس کالا از سال آینده، اتمام رتبه‌بندی کارگزاران بورس اوراق بهادار و اخذ 33 مجوز فعالیت کارگزاران در بورس کالا، افزایش تعداد صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک به 28 صندوق و حجم معاملات 265 میلیارد تومانی آنها، برگزاری دومین دوره بورس‌های اسلامی با حضور نمایندگان 10 کشور، ساخت سریال 13 قسمتی با موضوع بازار سرمایه و مهم‌تر از همه قطعیت معامله بلوک 51 درصدی مخابرات در شورای رقابت و باز شدن نماد معاملاتی تا پایان سال جاری و همچنین عدم وجود مشکل در طلب 300 میلیارد تومانی دولت از این شرکت نام برد.

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار به راه‌‌اندازی معاملات الکترونیکی (آنلاین تردینگ) از ابتدای سال آینده اشاره کرد و گفت: با همکاری چند شرکت نرم‌افزاری و کارگزاران و طی مراودات انجام شده با بورس مالزی و استفاده از رویه معاملات الکترونیکی این بورس، بسترهای لازم برای معاملات آنلاین سهام از سال آینده فراهم شده به طوری که تا چند وقت دیگر مرحله آزمایشی 3 ماهه این رویه به اتمام می‌رسد تا از سال 89 همه کارگزاران بدون نیاز به اخذ مجوز قادر به انجام این نوع معامله باشند.

صالح‌آبادی ادامه داد: از ابتدای سال 89 با 4 شرکت کارگزاری و با حجم محدودی از سهام از رویه معاملات الکترونیکی سهام استفاده خواهد شد.

  • ۸۸/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">