ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: شکایت ترک‌سل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به معنای تاخیر در پروژه اپراتور دوم تلفن همراه و یا عدم جایگزین کردن ام.تی.ان آفریقای جنوبی به جای ترک‌سل نیست.

رمضانعلی صادق‌زاده شیخان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: در آخرین جلسه برگزار شده میان نمایندگان ایرانسل و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس شورای اسلامی تاکید شد که به هیچ وجه تاخیری در پروژه اپراتور دوم تلفن همراه ایجاد نشود، بنابراین شکایت ترک‌سل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در کنسرسیوم بوده و به هیچ وجه این شکایت نباید در پروژه یاد شده تاخیری ایجاد کند.

وی اظهار داشت: در کنسرسیوم یاد شده آمده است که هرگونه اختلافی میان اعضای کنسرسیوم باید در یکی از مراجع قضایی بررسی و پی‌گیری شود،اما مجلس شورای اسلامی در این پروژه تنها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را طرف مسوول می داند تا هر چه سریعتر مسائل داخلی کنسرسیوم را حل و فصل کند.

صادق‌زاده تاکید کرد: طبق شواهد اعلام شده جایگزین شدن MTN آفریقای جنوبی به جای شرکت ترک‌سل در پروژه اپراتور دوم تلفن همراه به دلیل سهل‌انگاری ترک‌سل صورت گرفته است اما برای مجلس مهم اجرایی شدن هر چه سریعتر اپراتور دوم تلفن همراه است.

به گفته وی، مجلس تاکید کرده که تکلیف اپراتور دوم تلفن همراه باید تا آخر آبانماه سال جاری مشخص شود.

  • ۸۴/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">