ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شکایت ترک سل از لحاظ حقوقی موضوعیتی ندارد

| چهارشنبه, ۴ آبان ۱۳۸۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ثبت شده ایران سل تمامی تعهدات خود را قبل از موعد مقرر 30/7/84 انجام داد و هم‌‏اکنون پروژه اپراتور دوم تلفن همراه در حال پی‌‏گیری است.

دکتر معصوم فردیس ، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،‌‏ درگفت و گو باایلنا ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پروانه وزارت ارتباطات برای شرکت ثبت شده‌‏ ایران سل ، این شرکت در تاریخ‌‏های مشخص شده تمامی تعهدات خود از جمله موافقت‌‏نامه سهام‌‏داران ، اساسنامه شرکت و مسایل ضمانت‌‏نامه را تحویل داد.

وی ، افزود: وزارت خانه نظر قطعی خود را اعلام کرد و در حال حاضر MTN به عنوان شریک خارجی شرکت ایران سل در حال فعالیت است.

دکتر فردیس ، یادآور شد: در تاریخ 30/8/84 نیز این ضمانت‌‏نامه تبدیل به نقد خواهد شد و این تنها موردی است که از سوی شرکت ایران سل باقی مانده است.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، با بیان اینکه شکایت ترک‌‏سل فرآیند خود را در داگاه طی می‌‏کند ، تصریح کرد: شکایت ترک‌‏سل از لحاظ حقوقی موضوعیتی ندارد و دیگر مطرح نمی‌‏شود.

وی ،‌‏ با اشاره به اینکه هر کس حق دارد بنا به دلایل خود شکایت کند ، خاطرنشان کرد: پرونده ترک‌‏سل باید رد دادخواست شود ، چرا که موضوعیتی ندارد.

  • ۸۴/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">