ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صادرات محصولات فراسو با کد ملی

| چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

کلیه محصولات فراسو در دنیا با بارکد ملی استفاده می‌‏شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهندس احمد علی‌‏پور ، مدیرعامل شرکت فراسو ، در همایش سالانه این شرکت با عنوان توسعه فعالیت‌‏های طرح فروش و امتیاز SP با اشاره به فعالیت و عملکرد یک سال گذشته این شرکت، اظهارداشت: سال گذشته شرکت فراسو 9 گروه محصول داشت که امسال به 12 گروه افزایش پیدا کرد.

وی ، با اشاره به اضافه شدن محصولاتی از قبیل اسپیکر ، گیم‌‏ ، پد، هدست ، خاطرنشان کرد: در بحث تنوع محصولات سال گذشته فراسو 88 مدل محصول داشت که در حال حاضر 139 مدل محصول در کارنامه این شرکت وجود دارد.

علی‌‏پور ، با بیان این که گسترش جغرافیایی بازار و بالا بردن درصد سهم بازار در بخش گسترش داخلی و خارجی از جمله موفقیت‌‏های این شرکت است ، گفت: در بخش داخلی سعی می‌‏کنیم سهم فروش شهرستان‌‏ها را به بالای 50 درصد برسانیم ، ضمن این که 140 نمایندگی ایجاد کردیم و در بخش خارجی با اضافه کردن سه کشور هند ، مصر و سودان به لیست کشورهای خارجی دایره جغرافیایی بازارمان را گسترش دادیم.

مدیرعامل فراسو ، گفت: رشد فروش از حیث مبلغ در سال گذشته 53 درصد است و رشد فروش از حیث تعداد 94 درصد ارزیابی شده است.

وی ، عدم هماهنگی شرکت نمایشگاه‌‏ها و وزارت بازرگانی را از مواردی دانست که باعث عدم حضور شرکت‌‏هایی مانند فراسو در نمایشگاه‌‏های بین‌‏المللی شد و تصریح کرد: در سال گذشته فراسو تنها در نمایشگاه جیتکس شرکت داشت.

علی‌‏پور ، اجرای طرح سفارش آنلاین را در همه نمایندگی‌‏های فراسو اعلام کرد و در خصوص گسترش طرح SP ، اظهار داشت: در سال گذشته تعداد اعضای طرح فروش و امتیاز فراسو به 3 برابر رسید ، به طوری که در بحث حمایت‌‏های مبلغی در این بخش ، پرداخت نقدی و غیرنقدی حمایت به اعضای این طرح 350 درصد رشد داشته است.

علی‌‏پور ، در خصوص طرح جدید عرضه شده از سوی این شرکت به بازار به PCهای آماده FPACK اشاره کرد و گفت: پرفروش‌‏ترین محصول فراسو کیبورد و ماوس است.

مدیرعامل فراسو ، به 9 هدف این شرکت در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: توسعه گروه محصولات ، گسترش تنوع محصولات هر گروه، توسعه جغرافیایی بیشتر بازار ، ارایه گارانتی بین‌‏المللی و شکل محصولات در خارج از کشور ، رشد فروش و سهم بازار ، بهبود گسترش و برنامه‌‏های تبلیغاتی ، افزایش جذب سرمایه‌‏گذاری ، توسعه سیستم آنلاین و ارتقاء درآمدهای شبکه توزیع و فروش از جمله اهداف این شرکت طی یک سال آینده خواهد بود.

وی ، در معرفی محصولات جدید فراسو به CDR در بحث توسعه گروه محصولات اشاره کرد و افزود: محصول جدید فراسو LCD TV است که در چند اینچ عرضه می‌‏شود.

علی پور ، گفت: اسپیکرهای حرفه‌‏ای HOME MEDIA CENTER و سینمای خانگی از دیگر محصولات جدید این شرکت است.

وی ، افزود: برند جدید TONB فراسو حافظه فلش 256 تا یک گیگابایت است که به صورت مچ‌‏بند ارایه شده است.

مدیرعامل فراسو ، با اشاره به اهداف سال جاری این شرکت به اضافه کردن 4 مرکز مجاز در تهران و رشد فروش 20 درصدی بازار داخل و 35 درصدی بازار خارج اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته 9 درصد فروش فراسو به خارج از کشور بوده که این میزان امسال به 15 درصد رسیده است.

  • ۸۵/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">