ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صحت معامله مخابرات تایید شد

| شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۴:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

عضو شورای رقابت با اشاره به اینکه شورای رقابت تنها رقابتی بودن معاملات را بررسی می کند، گفت: پس از تصمیماتی که در جلسات شورای رقابت گرفته شد به این نتیجه رسیدیم که معامله مخابرات درست و قطعی است.

مصطفی مطورزاده در گفت‌وگو با فارس درباره اعلام قطعیت معامله مخابرات بیان کرد: یکشنبه هفته جاری شورای رقابت تشکیل جلسه داد و درباره معامله مخابرات نتیجه گیری کرد. که در نهایت قطعیت معامله مخابرات تأیید شد.

وی درباره دلایل تأیید قطعیت معامله مخابرات گفت:‌شورای رقابت یک مسئله را بررسی می‌کند و آن هم رقابتی بودن معاملات است و به قبل و بعد از معامله کاری ندارد.

این عضو شورای رقابت اظهار داشت: با توجه به اینکه در معامله مخابرات تنها دو شرکت کننده (پیشگامان کویر یزد و توسعه اعتماد مبین)حضور داشتند تصمیمات اتخاذ شده منجر به این شد که معامله انجام شده درست و قطعی است.

مطورزاده درباره نظر پیشگامان کویر یزد درباره این تصمیم افزود: پیشگامان کویر به عنوان شاکی این معامله اعلام کرد که قبل از اینکه وارد معامله شود حذف شده، که این نظر درست است و قبل از وارد شدن به معامله حذف شده بود ولی دلایل خاصی برای این مسئله وجود داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که دلایل حذف شدن پیشگامان قبل از ورود به معامله چه بوده، بیان کرد: براساس تصمیمات جلسات شورا قرار شد رئیس شورای رقابت(جمشید پژویان) به عنوان سخنگوی شورا درباره جزئیات و مسائلی که در جلسات صحبت می‌شود اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش فارس، معامله 50 بعلاوه یک مخابرات در 18 شهریور سال جاری به قیمت هر سهم آن 340 تومان به میزان 22 میلیارد و931 میلیون سهم به ارزش 7.8 هزار میلیارد تومان عرضه شد.پس از اینکه توسعه اعتماد مبین برنده این معامله شد پیشگامان کویر یزد به عنوان یکی دیگر از رقبای خریدار بلوک مخابرات، نسبت به حذف خود از جریان معامله شکایت کرد.

بر اساس شکایت پیشگامان شورای رقابت قرار شد این مسئله را بررسی کند که پس از جلسات متعددی که گرفته شد در نهایت یکشنبه هفته جاری قطعیت این معامله تأیید شد.

  • ۸۸/۱۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">