ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدور پروانه مخابرات تا اسفند

| سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از صدور پروانه‌ی شرکت مخابرات ایران در اسفندماه خبر داد.

محمود خسروی در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: در جلسه‌ی بعدی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که یکشنبه‌ی آینده برگزار می‌شود، موضوع پروانه‌ی شرکت مخابرات ایران در دستور کار است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که پروانه‌ی شرکت مخابرات ایران تا به حال دو بار در جلسات کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده، اظهار کرد: در این جلسه موارد و کلیات مرتبط با این موضوع جمع‌بندی شده و این پروانه پس از اعمال نظر اعضای کمیسیون و انجام اصلاحات لازم صادر می‌شود.

او همچنین با اشاره به پروانه‌ی اپراتور سوم تلفن همراه گفت: مدارک پروانه این اپراتور نیز به همراه مدارک اپراتور اول به اعضای کمیسیون ارائه شده و به احتمال زیاد اگر فرصت باشد در همان جلسه به آن پرداخته می‌شود که این پروانه نیز تا به حال چندین بار در جلسات کمیسیون مطرح شده است.

به گزارش ایسنا طبق اعلام مسوولان با صدور پروانه برای شرکت مخابرات ایران، مراحل خصوصی سازی این اپراتور کامل شده و می‌تواند به بورس عرضه شود.

  • ۸۶/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">