ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح آپا ملی شد

| يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

طرح "آپا" (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد حوادث رایانه‌یی) در جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی به‌عنوان یکی از 30 طرح ملی کشور انتخاب شد.

در جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی که با هدف تکریم برگزیدگان جشنواره‌های علمی کشور، معرفی طرح‌های برتر علمی و نمایش اختراعات و نوآوری‌های ایران، همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد از مجتبی جعفری - رئیس پژوهشکده امنیت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات - این مرکز به عنوان مجری طرح برگزیده آپا تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در طرح "آپا" که توسط مرکز تحقیقات مخابرات ایران اجرا شده است فعالیت‌های مرتبط با شناسایی و مقابله با حوادث رایانه‌یی، رصد و کشف آسیب‌پذیری‌های موجود در انواع فن‌آوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، رسیدگی و کمک به سازمان‌های مختلف در هنگام بروز حوادث ناشی از حملات رایانه‌یی و خدمات آگاهی‌رسانی عمومی مرتبط با این حوزه ارائه می‌شود.

در اجرای این طرح هفت دانشگاه اصلی کشور (امیرکبیر، امام حسین(ع)، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، فردوسی مشهد، یزد و تربیت مدرس) مشارکت داشته و با ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

  • ۸۷/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">