ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح تجاری مخابرات به زودی اعلام می شود

| شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سهامداران بلوک مدیریتی این شرکت به زودی بیزینس پلن ( طرح تجاری ) جدید مدیریت شرکت مخابرات ایران را به هیات مدیره این شرکت ارائه خواهند کرد.

صابر فیضی در گفت وگو با موبنا با اشاره به واگذاری پنجاه درصد به علاوه یک سهام شرکت مخابرات ایران به شرکت توسعه اعتماد مبین اظهار داشت: با این واگذاری، بلوک مدیریتی شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی سپرده شد و از این پس سهامداران جدید باید اهداف خود را برای این شرکت اعلام کنند.

وی با بیان اینکه رئوس اهداف شرکت مخابرات ایران به زودی تدوین می شود، گفت: هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در انتظار دریافت بیزینس پلن از سهامداران عمده است. زمانی که این برنامه از سوی این سهامداران اعلام شود برنامه های سال 89 مخابرات نیز مشخص خواهد شد.

به گفته فیضی پیش بینی تعداد واگذاری های خطوط تلفن ثابت و سیار، میزان درآمد، هزینه ها، میزان EPS و سود سهام سهامداران در بیزینس پلن جدید مخابرات دیده شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با موبنا از تحویل پیشنهاد بودجه سال 89 این شرکت در روز 22اسفندماه به سازمان بورس خبر داد تا سازمان بورس در مورد برنامه مالی سال آینده این شرکت اعلام نظر کند.

به گفته مسوولان این شرکت با خصوصی شدن مخابرات، درآمد آن در سال آینده افزایش می یابد که 20 درصد سود آن به دولت و 20 درصد آن نیز به سهام عدالت اختصاص می یابد.

سهام شرکت مخابرات ایران امسال و در چند مرحله به بخش خصوصی واگذار شد. در مهم ترین واگذاری، 50 درصد بعلاوه یک سهم این شرکت به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین رسید. واگذاری سهام مشرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی در راستای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی صورت گرفته است.

  • ۸۸/۱۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">