ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون بازاریابی و امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:"طرح همراه اول فجر " ویژه مشترکین خوش حساب دوره پنج صورتحساب گیری ( اول آذر تا اول بهمن ماه امسال ) برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،" محمدمهدی عطوفی ‌" در نشستی خبری گفت: این طرح برای آموزش و فرهنگ سازی مشترکین در زمینه پرداخت به موقع و غیر حضوری قبوض و صورتحساب برگزار و طی آن یک هزار و 111 جایزه به برندگان خوش حساب تقدیم می شود.

وی افزود: این جوایز شامل یک میلیارد ریال ( 100 میلیون تومان) کمک هزینه خرید مسکن ، 10 دستگاه خودروی سورن ، 100 دستگاه پراید و یک هزار دستگاه گوشی و سیم کارت اعتباری همراه اول است .

وی افزود: 10 دستگاه سورن مخصوص مشترکانی است که به صورت غیر حضوری صورتحساب های دوره پنج ( اول آذر تا اول بهمن ماه امسال) خود را پرداخت کرده باشند.

عطوفی با اشاره به اینکه مهلت پرداخت صورتحساب دوره مذکور تا روز پنجم اسفند ماه سال جاری است، افزود: تمام مشترکانی که تا مهلت تعیین شده صورتحساب خود را پرداخت کنند ، به طور خودکار در این طرح شرکت می کنند .

وی افزود: پرداخت به موقع ، پرداخت غیر حضوری ، نداشتن بدهی پیشین ، کارکرد بالای یک صد هزار ریال( 10 هزار تومان) ( هر 10 هزار تومان یک امتیاز محسوب می شود ) هر کدام یک امتیاز در قرعه کشی محسوب می شود.

معاون بازاریابی و امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: اسامی برندگان این طرح در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام می شود و جوایز بر حسب تعداد مشترکان بین استانها تقسیم بندی شده است.

عطوفی در مورد نتایج سایر طرحهای تشویقی اجرا شده توسط شرکت ارتباطات سیار گفت: با اجرای طرح ثامن بیش از یک میلیون مشترک به تعداد مشترکان خوش حساب اضافه شد و پرداخت الکترونیکی بعد از اجرای این طرح شش درصد افزایش یافت .

**پنج میلیون و 500 هزار مشترک همراه اول قبوض خود را غیرحضوری پرداخت می کنند

معاون بازاریابی و امور مشترکین همراه اول گفت: پنج میلیون و 500 هزار مشترک همراه اول قبوض خود را به صورت غیر حضوری و از طریق خودپرداز بانکها، تلفنبانک ، اینترنت و پیامک پرداخت می کنند.

به گفته ی عطوفی ، بانک های ملی ، ملت ، صادرات ، کشاورزی و اقتصاد نوین به ترتیب در زمینه ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکان همراه اول ، پیشرو هستند .

وی افزود: خراسان شمالی با پرداخت 64 درصد قبوض به صورت غیرحضوری ، تهران با 55 درصد و خراسان رضوی با 48 درصد استانهای برتر کشور در زمینه پرداخت غیر حضوری قبوض همراه اول هستند.

وی بهترین و مطمئن ترین شیوه برای پرداخت غیر حضوری را تلفنبانک عنوان کرد و گفت: پرداخت اینترنتی، پیام کوتاه و دستگاههای خودپرداز بانکی شیوه های دیگر هستند که بدون نیاز به نقل و انتقال فیزیکی به مشترکان امکان پرداخت صورتحساب را میسر می کند.

** پرداخت موبایلی ( موبایل payment) نیاز به مجوز بانک مرکزی دارد

معاون شرکت ارتباطات سیار ایران در مورد اجرای طرح پرداخت موبایلی گفت: طرح آزمایشی پرداخت موبایلی امسال شروع شد ولی ارایه سرویس عمومی آن با توجه به انتقال شرکت به بخش خصوصی نیازمند دریافت مجوز از مسوولان جدید شرکت و همچنین دریافت مجوز از سازمان رگولاتوری و بانک مرکزی است .

** اتصال لحظه ای به شبکه بعد از قطع موقت تا پایان سال جاری

عطوفی در مورد اتصال دوباره مشترکان به شبکه بعد از قطعی موقت گفت: در حال حاضر مشترکینی که سیم کارت آنها به دلیل بدهی قطع می شود ، 24 تا 48 ساعت بعد از پرداخت بدهی دوباره به شبکه متصل می شوند و دلیل آن بر خط ( آنلاین ) نبودن سامانه بین شرکت و بانکها است.

وی افزود: برای اتصال لحظه ای مشترکان به شبکه بلافاصله پس از پرداخت بدهی، با 2 بانک در حال مذاکره هستیم که امیدواریم تا پایان سال این مذاکرات به نتیجه برسد و بتوانیم حداکثر نیم ساعت پس از پرداخت بدهی توسط مشترک اتصال دوباره را برقرار کنیم .

** سیستم غیرحضوری ایمیلی ( E- care) فعال است

معاون بازاریابی و امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار به اشاره به هزینه ی بالای صدور قبوض و توزیع آن گفت: هزینه های مستقیم صدور هر قبض 2 هزار تا 2500 ریال ( 200 تا 250 تومان است ) که با احتساب هزینه های غیر مستقیم این رقم افزایش می یابد .

عطوفی گفت: شرکت ارتباطات سیار ، برای کاهش هزینه های شرکت بدنبال روشهای جایگزین اطلاع رسانی به مشترکان است و به همین منظور ارسال اطلاعات از طریق ایمیل و سیستم غیر حضوری ( E- care) را راه اندازی کرده است .

وی افزود: این سیستم هم اکنون عملیاتی شده است و آمادگی ارایه خدمات به 16 میلیون مشترک را دارد ولی فقط 20 هزار نفر از این سیستم استفاده می کنند .

وی تاکید کرد، با بهره گیری از این سیستم ها توسط مشترکان، مشکلاتی مانند تاخیر در دریافت قبوض ، تغییر آدرس مشترک و غیره رفع خواهد شد .

به گفته ی عطوفی ،در تهران حدود یک میلیون قبض المثنی در ماه صادر می شود که نشان دهنده تغییر آدرس مشترکان و اعلام نشدن آدرس جدید است .

وی افزود: شرکت ارتباطات سیار به ازای هر قبض مبلغ 20 ریال کارمزد به سیستم بانکی می پردازد .

  • ۸۸/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">