ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح پیشخوان خدمات دولت در دستور کار مجلس

| شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیته حقوقی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت از قرار گرفتن طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در دستور کار نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: موارد جدیدی برای اضافه کردن به این طرح از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده که در دست بررسی است.

زهیر طیب در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ارجاع گزارش طرح یک فوریتی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تغییر عنوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جای وزارت کشور از جمله موارد در محل طراحی آئین نامه اجرائی این دفاتر است که توسط سید محمد جواد ابطحی، نماینده خمینی شهر مطرح شده است.

وی گفت: همچنین کمیسیون اجتماعی با اضافه کردن دفاتر پستی فعال به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در گزارش خود موافقت کرده که این موضوع با توجه به ماهیت دولتی بودن این دفاتر، با اصل این قانون تناقض دارد.

به گزارش فارس براساس آیین نامه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر پلیس +10 یا شعب سازمان تامین اجتماعی و دفاتر خدماتی سایر دستگاههای دولتی باید فعالیت های خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار کنند.

یک فوریت طرح "دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در جلسه علنی مورخ 9 اسفند ماه سال 1388 مجلس به تصویب رسیده است.

  • ۸۹/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">