ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک گفت: این شرکت در حال حاضر تنها شرکتی است که قادر است تمام نیاز‌های یک بانک را از صفر تا صد مرتفع سازد. وی درخصوص برنامه‌های آتی شرکت از راه‌اندازی هوش تجاری در بانک‌های ملی و صادرات خبر داد.

فناوران- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت خدمات انفورماتیک با حضور بیش از 95 درصد سهامداران، تقسیم سود 130 تومانی به ازای هر سهم را مصوب کرد.

در این مجمع که با حضور عیدی مراد مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و سهامداران شرکت روز یک شنبه 28 خردادماه برگزارشد.

سید ابوطالب نجفی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن تشریح گزارش هیات مدیره عنوان کرد: عبور از هفت میلیارد تراکنش در سال 90 با ضریب 99/95 درصد تراکنش موفق حاصل فعالیت‌های توسعه‌ای و برنامه‌ریزی‌های دقیق در شرکت است.

وی در بیان حجم فعالیت‌های شرکت اذعان داشت:کافی است سهامداران به این مهم واقف باشند که تنها یکی از مشتریان شرکت دارای 56 میلیون حساب است و از سوی دیگر هفت هزار شعبه به طور یکپارچه و با کمترین ریسک امنیتی تحت پوشش شرکت قرار دارد.

همچنین نجفی از تدوین برنامه استراتژیک شرکت برای نخستین بار در طول فعالیت آن خبر داد و متذکر شد: این برنامه چشم‌انداز فعالیت‌های چهار سال آینده شرکت را ترسیم کرده است.

وی در ادامه به ایجاد سیستم متمرکز بانکی طی چهار ماه برای بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی مراکز امداد شتاب، سامانه پیام‌های الکترونیکی‌ ملی (سپام) که تمام پیام‌های داخلی بین بانک‌ها از این مرکز عبور خواهد کرد، ایجاد دو سایت پشتیبان برای بانک‌های ملی و صادرات که دو مانور هم به منظور اطمینان از عملکرد درست آن صورت گرفت، از جمله کارهای صورت گرفته است.

ایجاد سایت‌های پشتیبان در نوشهر و کیش را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان و به راه‌اندازی سامانه شفق برای ساماندهی فعالیت‌های موسسات مالی و اعتباری اشاره کرد.

وی همکاری در ایجاد شبکه اختصاصی ارتباطی بانکی "شابک"را از دیگر فعالیت‌های شرکت عنوان کرده و افزود: طراحی سوییچ شاپرک، ارایه محصول برای بانک‌های کوچک و موسسات مالی اعتباری و حرکت به سمت توسعه خدمات موبایل بانکینگ، ارتقا و توسعه سیستم‌های موجود و سرمایه‌گذاری در زمینه امنیت بانکداری الکترونیکی از دیگر برنامه‌هایی است که شرکت باید به انجام رساند و یا همچنان در دستور کار خود قرار داده است.

نجفی یادآور شد: برای نخستین بار برای ارایه به موقع و شفاف‌سازی اطلاعات، رتبه پنجم را در بورس کسب کردیم.

  • ۹۱/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">