ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موبنا- بازار تلفن همراه همچنان شاهد سود جویی و برخی از فروشندگانی است که محصولات خرید قبلی خود را به بهانه عدم ثبات قیمت دلار و درهم، به بازار عرضه نمی کنند.

این روزها برخی از فروشندگان تلفن همراه از فروش برخی گوشی های پر متقاضی در بازار تلفن همراه امتناع می کنند. این فروشندگان سودجو در توجیه اقدام خود با بیان این جمله که تا زمانیکه قیمت دلار و درهم ثابت نشود ،نمی توانند اقدام به فروش گوشی کنند ،چرا که ممکن است متضرر شوند.

در همین رابطه جواد تقوی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنند گان و تولید کنندگان به خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت :امتناع از فروش تخلف محسوب می شود و در صورتی که هر واحد صنفی اقدام به این حرکت کند با آن برخورد می شود .

وی با اشاره به این که سازمان حمایت مصرف کنند گان و تولیدکنندگان اینگونه تخلف ها را پیگیری خواهد کرد ،افزود :امتناع از فروش به بهانه نداشتن قیمت و یا ثابت نشدن قیمت دلار و یا درهم تخلف محسوب شده و در صورت گزارش به سازمان با واحد های متخلف برخورد می شود .

در همین حال کارشناسان و فعالان بازار تلفن همراه به اکثر خریداران توصیه می کنند که در شرایطی که بازار دچار نوسان های کاذب است، خریدهای خود را به زمانی در آینده موکول کنند تا از زیان احتمالی که همواره متوجه خریداران و مصرف کنندگان نهایی است تا حد امکان جلوگیری شود.

  • ۸۹/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">