ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عذرخواهی یک بنیانگذار توییتر بخاطر ترامپ

| سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از بنیان گذاران توئیتر در واکنش به این سخن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که گفته بود بدون استفاده از این شبکه مجازی ممکن نبود به ریاست جمهوری آمریکا برسد، بخاطر تاثیر احتمالی این شبکه در پیروزی او از همه مردم جهان عذر خواهی کرده است.

دونالد ترامپ ماه گذشته در گفت و گو با نشریه فاننشال تایمز گفت که بدون استفاده از شبکه مجازی توئیتر امکان نداشت او وارد کاخ سفید شود.
ایوان ویلیامز یکی از بنیانگذاران توئیتر در گفت و گو با نیویورک تایمز از این که احتمالا این شبکه مجازی بعنوان ابزاری به پیروزی ترامپ در انتخابات کشورش کمک کرده از همه مردم آمریکا و جهان عذر خواهی کرد.
ویلیامز گفت که تصور او در مورد شبکه های مجازی این بوده است که به مردم این فرصت را می دهد تا آزادانه عقاید و اندیشه های خود را با دیگران در میان بگذارند اما ظاهرا در مورد تاثیرات این شبکه ها اشتباه کرده است.
به گزارش ایرنا وی افزود اگر آن طور که ترامپ مدعی شده استفاده از توئیتر باعث پیروزی او شده باشد او خود را ملزم به عذر خواهی از همه جهان می داند.

  • ۹۶/۰۳/۰۲

ترامپ

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">