ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت نگین ارتباطات آوا اپراتورمجازی تلفن همراه  (MVNO  ) با خلق برند آذرتل درآذربایجان شرقی، وارد گوشی های مردم این خطه شد.

احمد توکلی مدیرعامل شرکت نگین ارتباط آوا با بیان این نکته که آذرتل برندی اختصاصی درحوزه تلفن همراه برای خطه آذربایجان است گفت: پیش شماره تلفن همراه این برند 099914 انتخاب شده است تا ضمن هماهنگی با شماره های ثابت این استان ، معرف زبان دارنده این سیم کارت باشد.

توکلی گفت: آذرتل با برخورداری از امکانات همه ی شبکه های موجود ارتباطی، سرویسی مطلوب به مشترکین خود ارایه می کند و درآینده نیز سرویس های ارزش افزوده ای برای سیم کارت آذرتل تعریف خواهد کرد تا جذابیت استفاده از سیم کارتی با برند اختصاصی آذربایجان از سایر سرویس دهنده ها متمایز و به مراتب بیشتر باشد.

وی گفت : حدود 60 تا 65 درصد جمعیت ایران ترک زبان هستند وسهامداران ما هم ترک زبان بودند که دوست داشتند با باشگاه تراکتور سازی طرحی را آغاز کنیم وما به عنوان شریک تجاری باشگاه تراکتور سازی طرح سیم کارت های آذرتل را استارت زدیم. بنابراین، برند آذرتل با برخورداری از حمایت طرف داران تیم تراکتور سازی تبریز خود را موظف میداند به تمام هواداران این تیم سرویسی با بسته های اختصاصی درنظر گرفته و پیشنهادات ویژه ای پیش بینی کند.

توکلی گفت: آذرتل سیم کارت های سازمانی باویژگی های خیلی خوب به شرکت ها وسازمان ها در آذربایجان شرقی نیز خواهدداد.

مدیرعامل آذرتل افزود : درحال حاضر سیم کارت دائمی آذرتل به قمیت 133 هزارتومان ارایه می شود که 70 هزارتومان بسته های متنوع مکالمه و اینترنت درآن دیده شده است وسیم کارت اعتباری آن  هم به مبلغ 20 هزار تومان درنمایندگی های این شرکت توزیع میشود که علاقمندان می توانند آدرس نمایندگی های مجاز را از آدرس وب سایت آذرتل به نشانی www.azartel.ir دریافت کنند.

توکلی گفت : مرکز تماس آذر تل به زبان ترکی طراحی شده و به زودی راه اندازی و مخاطبان این برند اختصاصی آذربایجان معرفی می شود.

  • ۹۶/۱۲/۰۹

اپراتور مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">