ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین با بیان اینکه عرضه همراه اول به علت ودایع مشترکان مشکل قانونی ندارد، اظهار کرد که تاکنون کسی نبوده است که بخواهد ودایع را پس بگیرد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که روند تغییر خط، افزایشی نباشد.

محمد آرام بنیار ـ مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین ـ در گفت‌وگو با (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که آیا عرضه همراه اول با وجود 4 میلیارد دلار ودایع مشترکان قانونی است، گفت در شرکت همراه اول دو روش مورد توجه است روش پیش پرداخت و روش پس پرداخت.روش پیش پرداخت همان تلفن اعتباری است و در روش پس پرداخت شرکت برای تضمین پرداخت‌ها حق اشتراکی را به عنوان ودیعه قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون کسی نبوده است که بیاید و ودایع را پس بگیرد، عنوان کرد: در حال حاضر میانگین قیمت گوشی همراه 200 هزار تومان است لذا کسی برای جابه‌جایی خط اقدام نمی‌کند بنابراین پیش‌بینی می‌شود که روند تغییر خط، افزایشی نباشد.

مدیرعامل تامین سرمایه امین تاکید کرد: ورود شرکت همراه اول به فرابوس باعث شفافیت بیشتر همه جوانب و از جمله ودایع مشترکان می‌شود زیرا علاوه بر سازمان تنظیم مقررات سازمان بورس هم بر این شرکت نظارت می‌کند.

آرام تصریح کرد: ارزش دارایی‌های همراه اول صرفا عدد نیست بلکه مهمترین منبع ارزشی شرکت امتیاز و برند آن است که توانسته است 38 میلیون مشترک داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ودایع مشترکین و نپذیرفتن بورس، علت ورود همراه اول به فرابورس است؟ گفت: این سیاست‌گذاری از جانب سهامدار عمده و سازمان بورس صورت گرفته است و به دلیل اینکه همراه اول و مخابرات در یک شاخص محاسبه نشوند، همرا اول در فرابورس عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در مورد قیمت سهام این شرکت گفت: ارزش کل این شرکت 9،5 میلیارد دلار است لذا تلاش می‌شود که قیمت سهم پایین‌تر از ارزش واقعی عرضه شود تا سهم جذاب تر شود.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین که ارزشگذاری سهام همراه اول را انجام داده است، در ادامه با بیان اینکه اثر همراه اول در شرکت مخابرات مثبت است، خاطرنشان کرد: صورتهای مالی و سایر اطلاعات این شرکت به فرابورس ارایه شده است و به زودی در سایت فرابورس قرار می‌گیرد.

  • ۸۹/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">