ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه گوشی نوکیا C7 آغاز شد

| دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۶:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

عرضه جهانی گوشی هوشمند نوکیاC7 ، با طراحی خاص برای شبکه های اجتماعی آغاز شد. توانمندی های گوشی نوکیاC7 ، به عنوان دومین گوشی هوشمند نوکیا برمبنای پلتفرم جدید سیمبین، در ادامه قابلیت های منحصر به فرد سرگرمی نوکیاN8 خواهد بود.

بدنه استیل و شیشه ای نوکیاC7 با یک طراحی صیقلی و تمام لمسی همراه شده است. صفحه نمایش 5/3 اینچی و AMOLED این گوشی مناسب برای شبکه های اجتماعی است و به روزرسانی سایت های مختلف در این زمینه را می توان مستقیم از روی صفحه اصلی گوشی مشاهده کرد. دسترسی به ایمیل های مختلف مانند Yahoo Mail، Windows Live Hotmail و Ovi Mail به راحتی و تنها با لمس صفحه نمایش امکان پذیر است. ضمناً صدها نرم افزار، بازی، ویدئو، وب و سرویس های مبتنی بر محل نیز از طریق Ovi Store در نوکیاC7 قابل دسترس است.

یو هارلو، مدیر بخش گوشی های هوشمند نوکیا، در این زمینه گفت: نوکیاC7 دومین گوشی هوشمند نوکیاست که برپایه نسخه جدید سیمبین وارد بازار می شود. نوکیاC7 با یک طراحی کاربر پسند و قابلیت های بالای شبکه های اجتماعی به عنوان یک گوشی ایده آل برای افرادی به شمار می رود که همواره علاقه مند به دریافت آخرین تغییرات و به روزرسانی ها هستند.

قیمت تقریبی نوکیاC7 بدون در نظر گرفتن مالیات 335 یورو در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه قیمت و زمان دقیق ورود این گوشی برای بازارها و اپراتورهای مختلف متفاوت خواهد بود.

  • ۸۹/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">