ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه 20 سرویس جدید در Iran.ir

| دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۸، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران از عرضه 20 خدمت الکترونیکی جدید تا 2 ماه آینده در درگاه خدمات الکترونیکی ایران خبر داد.

"علی اصغر انصاری " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 32 خدمت الکترونیکی در صفحه اصلی درگاه خدمات الکترونیکی ایران قابل دسترسی است که به تدریج به میزان خدمات الکترونیکی ارایه شده در این درگاه اضافه خواهد شد.

وی افزود: این خدمات شامل آخرین اطلاعات در مورد وضعیت بورس و ارز ، اعلام نتایج آزمون های سراسری ، راهنمای ترافیک و مسیر یابی در شهر تهران ، هواشناسی ، پیگیری پرداخت قبوض و غیره است که تمامی آنها به صورت بر خط ( آنلاین ) و شبانه روزی به متقاضیان ارایه می شود .

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران در مورد خدمات الکترونیکی جدید اظهار داشت : این خدمات شامل خدمات پستی و مخابراتی خواهد بود.

به گفته انصاری ، درگاه خدمات الکترونیکی ایران دارای مجموعه گسترده ای از فهرست سایت ها است و در حال حاضر با داشتن بیش از 13 هزار پایگاه اینترنتی پویا در حال ارزیابی و افزودن پیشنهادات جدید به منظور غنی سازی این مجموعه است .

وی افزود: درگاه خدمات الکترونیکی ایران با وجود امکان دو زبانه بودن ، از نخستین سایت های ایرانی و انگلیسی زبان محسوب می شود و تعداد سایت های ایرانی انگلیسی فهرست شده در این درگاه حدود 2 هزار سایت است .

کاربران علاقمند به استفاده از خدمات الکترونیکی عرضه شده در درگاه خدمات الکترونیکی ایران می تواند به آدرس www.iran.ir مراجعه کنند.

  • ۸۸/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">