ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عقب نشینی MTN از عمل به تعهداتش در ایران

| يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت آفریقایی ام‌تی‌ان اعلام کرد: تا پایان سال 2006 تنها یک میلیون شماره تلفن همراه اپراتور دوم را در ایران واگذار خواهد کرد که این رقم 500 هزار شماره کمتر از رقم اعلام شده قبلی است .

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ال‌افریقا ، شرکت آفریقای جنوبی ام‌تی‌ان تعداد مشترکان هدف خود درایران و نیجریه برای سال 2006 را تاحد قابل توجهی کاهش داده است .

در حالی که این شرکت درنظر داشت تا پایان سال 2006، 5/1 میلیون شماره تلفن همراه در ایران واگذار کند در اطلاعیه‌ اخیر خود از واگذاری تنها یک میلیون شماره در ایران طی این سال خبر داده است .

شرکت ام‌تی‌ان در مورد نیجریه نیز واگذاری 3 میلیون شماره تلفن همراه تا پایان سال 2006 را پیش‌بینی کرده بود که در اطلاعیه اخیر خود این رقم را به 5/2 میلیون شماره کاهش داده است .

تحلیل‌گران عرصه ارتباطات غیرواقع‌بینانه بودن ارقام اعلام شده قبلی را عامل تغییر رقم مشترکان هدف ام‌تی‌ان در اطلاعیه اخیر می‌دانند.

سین‌گاردینر، یکی از تحلیل‌گران ارتباطات در این باره گفت: ارقامی که قبلا از سوی شرکت ام‌تی‌ان اعلام شده بود با واقعیت و ظرفیت این شرکت هماهنگی نداشت واز این رو آن‌ها مجبور شده‌اند ارقام هدف خود را تعدیل کنند .

  • ۸۵/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">