ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه تلویزیونی "فاکس نیوز" روز شنبه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: در حالی که آمریکا در تلاش است تحریم‌های جهانی علیه ایران را وسعت دهد ، یک میلیاردر روسی در صدد است در صنایع مخابرات ایران سرمایه‌گذاری کند.

" فاکس نیوز " نوشت: "میخاییل فریدمن" ‪ ۴۳‬ساله که دامنه فعالیت‌های شرکت عظیم او در روسیه به اروپای غربی و حتی آمریکا نیز کشیده شده است ، اکنون تلاش می‌کند سهام عمده صنعت مخابرات ایران را خریداری کند.

به نوشته این پایگاه اینترنتی ، این عمل میلیاردر روسی دقیقا به معنای نادیده گرفتن تلاش‌های مستمر آمریکا برای وارد کردن فشار اقتصادی به ایران برای مجبور کردن این کشور به توقف برنامه هسته‌ای خود است.

فاکس نیوز افزود "فریدمن" صاحب بزرگترین شرکت بانکی- مخابراتی روسیه به نام "آلفا بانک" است که دامنه فعالیت‌های جنجال برانگیز آن از آمریکا تا اسکاندیناوی و اندونزی را در بر می‌گیرد.

شبکه تلویزیونی مذکور در پایگاه اینترنتی خود ادعا کرد "اسنادی در دست دارد که نشان می‌دهد شرکت "آلفا بانک" تحت پوشش شرکتی به نام "آلتیمو"، ‪۹‬ ماه است روی طرح خریداری ‪ ۲۰‬میلیون دلار سهام یک شرکت تلفن همراه ایرانی کار می‌کند.

  • ۸۶/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">