ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان تهرانبخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات آمادگی فعالیت در پروژه اپراتور دوم تلفن همراه را دارد.

به گزارش خبرگزاری شهر مهندس محمود رضا خادمی عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان تهران گفت: با آغاز عملیات اجرایی ایرانسل (اپراتور دوم تلفن همراه) بخش خصوصی داخلی آمادگی دارد که توان اجرایی و تجربه چندین ساله خود در بخش های مختلف ICT بخصوص نرم افزار و ایجاد شبکه را در قالب پروژه ای ملی به نمایش گذارد .

وی افزود: یکی از عوامل اصلی و تاثیر گذار حضور فعال بخش خصوصی در این پروژه ، دید و باور مثبت مدیران و صاحبان سهام ایرانسل نسبت به بخش خصوصی داخلی است . با توجه به برنامه چشم انداز بیست ساله و برنامه چهارم توسعه و اهمیت و نقشی که در این برنامه ها برای مشارکت بخش خصوصی قایل شده اند و با توجه به قوانین مربوط به استفاده از حداکثر توان داخلی ، راهی جز مشارکت تمام عیار بخش خصوصی در انجام این گونه پروژه ها به نظر نمی رسد.

خادمی با اشاره به عدم رضایت مردم از کیفیت وکمیت خدماتی که تاکنون ارایه شده گفت: با بررسی عملکرد پروسه اجرایی و ارایه خدمات 13 ساله اپراتور اول ، یعنی تجربه ناموفقی که هزینه های فراوانی را به مردم تحمیل نمود و منجر به سطح نازل ارایه خدمات و نارضایتی عمومی گردید، می توان شایسته ترین تصمیم ها را گرفت و با برنامه ریزی دقیق و بلندنگر از حداکثر توان متخصصان و سرمایه های داخلی بهره مند شد و خدماتی در سطح استانداردهای بین المللی به مردم عرضه کرد و در این راستا بخش خصوصی داخلی را هم به لحاظ کیفی و کمی به رشد مطلوب رساند و در عین حال منافع ملی را به بهترین شکل ممکن حفظ نمود.

عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای تهران در ادامه افزود: این سازمان آمادگی دارد تا در تعامل با مدیران شرکت ایران سل نسبت به معرفی توانمندی های بسیار خوب شرکت های انفورماتیکی کشور اقدام کند.

  • ۸۴/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">