ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عملکرد مسیریاب و نقشه نوکیا بررسی شد

| دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

عملکرد کیفی و فنی مسیریاب و نقشه نوکیا برای تهران، طی میزگردی با حضورخبرنگاران مورد بررسی قرار گرفت. مسیریاب و نقشه نوکیا برای تهران جدیدترین سرویس از راه حل های نوکیاست که اخیراً در تهران راه اندازی شده است.

علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران دراین باره گفت: "پس از گذشت یک ماه از به راه اندازی مسیریاب و نقشه نوکیا برای تهران امروز در این مکان گردهم آمده ایم تا به بررسی بازخورد رسانه ها در رابطه با عملکرد این راه حل مهم نوکیا در این مدت پرداخته و بدین وسیله بتوانیم برای هرچه بهتر شدن این سرویس در آینده قدم های مثبتی برداریم."

سپس وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، به بررسی اجمالی عملکرد فنی مسیریاب و نقشه نوکیا برای تهران پرداخته و دراین باره گفت: "نقشه نوکیا برای تهران به همراه مسیریاب نوکیا از ابتدای راه اندازی تاکنون با بازخوردهای مثبتی همراه بوده است و هم اکنون در 34 نقطه در بازارهای موبایل و مراکز خرید جایگاه های نوکیا وجود دارند تا ضمن آموزش کاربران، نقشه تهران را نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهند. تاکنون درحدود 5 هزار نقشه از طریق این مراکز روی گوشی ها نصب شده است.

ضمناً برگه های فعال سازی مسیریاب نوکیا نیز در این مراکز موجود بوده و کاربران می توانند نسبت به خرید آنها اقدام نمایند. تمامی این آمار حاکی از آن است که گام های موثری در زمینه اطلاع رسانی و بالابردن آگاهی عمومی نسبت به مسیریاب و همچنین نقشه نوکیا برای تهران برداشته شده است. البته بازخوردهای امروز شما درباره ابعاد مختلف کاربردی این سرویس، می تواند راهنمای ما در افزایش هرچه بیشتر کارایی آن باشد."

در ادامه رسانه ها این فرصت را یافتند تا ضمن بازگو کردن بازخوردهای خود از دو منظر کلی مسائل تکنیکی و فنی و همچنین میزان اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی در رابطه با این سرویس نوکیا سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایند.

  • ۸۸/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">