ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: علیرغم تاکید قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر پیوستن بیمه های تکمیلی و موسسات به نسخه الکترونیک اما هنوز بیمه های تکمیلی به این طرح نپیوستند.

 محمد مهدی ناصحی در مصاحبه با صدا و سیما افزود: در بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر پیوستن تمام موسسات از جمله بیمه های تکمیلی به طرح نسخه الکترونیک تاکید شده است .

وی ادامه داد: به علت نپیوستن این مراکز، پرداخت هایی که دارند غیر قانونی است و از این جهت در خواست می کنم بعلت مشکلاتی که این موضوع برای مردم ایجاد کرده و باید چندین مرتبه بین مراکز ارائه دهنده خدمت در رفت و آمد باشند، هرچه زودتر این موسسات و بیمه های تکمیلی به طرح نسخه الکترونیک بپیوندند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: با الکترونیکی شدن بیمه های تکمیلی روند دریافت خدمات برای بیماران کوتاهتر میشود و وقتی بیمه های پایه با گستردگی که دارند به نسخه الکترونیک پیوستند دیگر بیمه های تکمیلی کوچک بهانه ای برای نپیوستن به این طرح نباید داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">