ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فایرفاکس شما را از هک شدن مطلع می کند

| جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت موزیلا طراح مرورگر فایرفاکس از ارائه خدمات تازه ای به مشتریان موسوم به فایرفاکس مانیتور خبر داده که به کاربران امکان می دهد از هک شدن خود مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، فایرفاکس مانیتور با خدمات سایت HIBP همگام و سازگار شده تا کاربران مرورگر فایرفاکس به سرعت به داده های مدنظر خود دسترسی یابند و سایت HIBP یا Have I Been Pwned به مشترکان خود امکان می دهد تا با وارد کردن آدرس های ایمیل خود از هک شدن یا نشدن حساب های کاربریشان مطلع شوند.

موزیلا فعلا در حال آزمایش و شناسایی نقاط ضعف و قوت این خدمات است و تنها به 250 هزار نفر از 500 میلیون کاربر فایرفاکس امکان داده تا خدمات یادشده را از هفته آینده مورد آزمایش قرار دهند. پس از پایان مدت استفاده آزمایشی، موزیلا فایرفاکس مانیتور را در دسترس تمامی علاقمندان قرار می دهد.

موزیلا امیدوار است از طریق اعمال این تغییرات امنیت محصولات و خدمات خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد. مرورگر این شرکت در حال حاضر سومین مرورگر اینترنتی محبوب در جهان است.

  • ۹۷/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">