ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر بودجه فرانسه گفت: اداره مالیات فرانسه از اوایل ۲۰۱۹، در یک پروژه آزمایشی برای مبارزه با فرار مالیاتی، جستجو در بین حساب‌های کاربری فضای مجازی را شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وزیر بودجه فرانسه، جرارد دارمانین، در برنامه تلوزیونی هفتگی تجاری «کپیتال» گفت: اداره مالیات فرانسه از اوایل ۲۰۱۹، در یک پروژه آزمایشی برای مبارزه با فرار مالیاتی، شروع به جستجو در بین حساب‌های کاربری فضای مجازی خواهد کرد.

دارمانین گفت: ایده اصلی این است که داده‌های موجود برای عموم، در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کاربران، تحلیل شود و کلاهبرداری‌های بالقوه کشف شوند.

او گفت: اگر شما تعداد متعددی عکس با ماشین لوکس خود گرفته‌اید اما توان خرید آن را ندارید، شاید پسرعمو یا نامزد شما آن را به شما قرض داده باشد، ولی شاید این‌طور نباشد. اداره مالیات قادر خواهد بود این موارد را بررسی کند.

این اقدام بخشی از قانونی است که فرانسه ماه گذشته به تصویب رساند تا ظرفیت مقامات در مبارزه با کلاهبرداری‌های مالیاتی تقویت شود. این قانون اجازه می‌دهد برای تقویت کنترل‌های مالی از داده‌های آنلاین به طور گسترده‌تری استفاده شود.

  • ۹۷/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">