ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروشگاه ساز اینترنتی ایران به عنوان طرح برتر نخستین نمایشگاه الکامپ مازندران برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه الکامپ مازندران با جذب مسئولان سازمانهای دولتی و فعالان بخش خصوصی با هدف معرفی جایگاه و میزان اهمیت فن آوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیکی امروز در حالی به کار خود پایان می دهد که فروشگاه ساز اینترنتی ایران را به عنوان طرح و غرفه برتر انتخاب کرده است.

فروشگاه ساز اینترنتی ایران که در قالب طرح تکفا از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است و قبلاً به عنوان طرح برتر وزارت بازرگانی در حوزه تجارت الکترونیکی برگزیده شده بود این بار هم گوی سبقت را ربود.

این فروشگاه به آدرس www.eshopbuilder.ir و به صورت رایگان به معرفی سرویس تجارت الکترونیکی به بیش از سه هزار نفر از علاقه مندان به حضور در عرصه تجارت الکترونیک پرداخته است.

براساس این گزارش همزمان با نمایشگاه الکامپ نخستین دانشکده IT استان مازندران نیز افتتاح شد.

مرتضی کاظمیان مدیر الکامپ مازندران درخصوص نحوه پذیرش این دانشکده گفت: دانشکده الکترونیکی IT بدون آزمون ورودی و فقط با ارائه مدرک دیپلم معتبر جهت دوره معادل کارشناسی در طرح مشاغل پذیرش می کند.

وی افزود: این دانشکده با ارائه مدرک رسمی با مجوز شورای عالی انفورماتیک و سازمان مدیریت کشور سرویس خود را در اختیار کلیه کاربران قرار می دهد.

  • ۸۴/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">