ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش اقساطی موبایل و لپ‌تاپ بیزیلو

| دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

(رپورتاژ آگهی)

همانطور که میدانید، در دهه های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه فناوری های ارتباطی از جمله تلفن همراه بوده ایم. در واقع میتوان گفت دنیای امروز در تلاش برای توسعه سیستم هایی است که کاربرد گوشی موبایل را به فراتر از مرزهای ارتباطات برساند و این دستگاه همراه را به یک کنترل کننده از راه دور تبدیل کند. بعد از کامپیوتر و لپ تاپ، گوشی موبایل مهمترین و کاربردی ترین دستگاه برای انجام روابط الکترونیکی می باشد و می توان خرید، پرداخت های بانک، تهیه بلیت، پرداخت قبوض و ده ها و یا صدها کار را با اتصال به اینترنت همراه در هر جا و مکانی انجام داد و با گسترش سطح پوشش اینترنت همراه نیز گوشی موبایل به سوی مرزها و تعریفهای جدیدی پیش میرود.
استفاده از ابزارهای کامپیوتری، به یکی از نیاز های اساسی مان تبدیل شود. در این میان لپ تاپ یکی از  پرکاربردترین کالاهای دیجیتالی است که در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف وجود دارد و میتوان گفت امروزه به جزء ضروری از زندگی ما تبدیل شده است و اکثر افراد داشتن آن را حیاتی می دانند.


فروش اقساطی موبایل و لپ تاپ به  تمام نقاط ایران

دیگر منتظر آماده شدن پول نقد نباشید! برای خرید اقساطی موبایل یا لپ تاپ شما میتوانید از سراسر کشور، بدون نیاز به ضامن و تنها با 35% پیش پرداخت اقدام به خرید اقساطی لپ تاپ یا موبایل جدید و موردعلاقه ای که برای خود انتخاب کرده اید را بخرید و بصورت اقساطی پرداخت کنید فروشگاه اینترنتی بیزیلو چندین سال است که در زمینه فروش اقساطی موبایل فعالیت داشته و از خواسته های شما در خرید اقساطی موبایل مطلع می باشد. بر این اساس برای اولین بار شرایطی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با بهترین شرایط خرید خود را انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ها و شرایط خرید قسطی موبایل و لپ تاپ می توانید از وب سایت بیزیلو دیدن نمایید.

  • ۹۵/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">