ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش اینترنتی فروشگاه‌های رفاه آغاز شد

| سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از راه‌اندازی ‌فروش اینترنتی این شرکت در مراکز استان‌های سمنان و گیلان با هدف ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان خبر داد.

'منصور عالی پور' با بیان اینکه تجارت الکترونیکی سرآغاز تحول اقتصادی و یاری‌رسان دولت الکترونیک است، افزود: فروشگاه‌های رفاه بعنوان بزرگ‌ترین شبکه توزیع نوین کالا در کشور تلاش کرده‌اند بموازات افزایش روزافزون نیاز مردم به خدمات مجازی، گسترش ارایه خدمات اینترنتی بعنوان یکی از ارکان تجارت الکترونیکی را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش روز سه‌شنبه گروه اقتصادی ایرنا بنقل از واحد ارتباطات شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، وی افزود: تا پیش از این فروش اینترنتی در دو استان و شهرهای تبریز و کرج آغاز شده و هم اکنون نیز دو استان دیگر به آن پیوسته اند .

عالی پور افزود:‌ازاین پس فروش اینترنتی در شهرهای سمنان و رشت از طریق سایت رفاه www.refah.ir انجام می‌شود و با توسعه فروش آنلاین در سایر فروشگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک، انواع کالاها به راحتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل افزود: توسعه خدمت‌رسانی از طریق اینترنت سهم بسزایی در اصلاح الگوی مصرف، حفظ محیط‌ زیست با کاهش حجم ترددهای درون شهری، کاهش صرف زمان و هزینه‌های اضافی، تسهیل امور بازرگانی، دسترسی به بازار و به ویژه افزایش تنوع برای مشتریان دارد.

  • ۸۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">