ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت شبکه‌های هرمی نیازمند تصویب مجلس

| سه شنبه, ۸ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون قضایی مجلس، گفت: آئین‌نامه‌ای که توسط وزارت بازرگانی برای فعالیت قانونی شبکه‌های بازاریابی تصویب شده است باید در مجلس مورد ارزیابی و تصویب قرار گیرد.

عبدالرضا مرادی در گفت‌وگو با «توانا»، اظهار داشت: امروزه شرکت‌های هرمی به عنوان تهدید جدی برای امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب می‌شوند و چنانچه طرح و یا آئین‌نامه‌ای در زمینه فعالیت این شرکت‌ها به تصویب می‌رسد باید مورد ارزیابی مجلس و نمایندگان قرار گرفته و در حقیقت قانون‌مند و قابل اجرا در کشور شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در ادامه با اشاره به این مطلب که برخی از فعالیت‌های شبکه‌های بازاریابی در چارچوب مقررات کشور است، اظهار داشت: این نوع فعالیت‌ها باید ضابطه‌مند و براساس قانون مشخص انجام شود که در این زمینه نیازمند قانون مشخص و مصوب مجلس هستیم.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: برای تصویب این قانون نیازمند مطالعات دقیق کارشناسی هستیم و نمی‌توان بدون مطالعه دقیق و بررسی‌های کارشناسی هیچ آئین‌نامه و یا طرحی را تصویب کرد.

به گزارش فارس، روز گذشته آئین‌نامه‌ای در چند بند توسط معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی در زمینه فعالیت شبکه‌های بازاریابی هرمی به سازمان‌های مختلف ابلاغ شده است.

  • ۸۸/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">